Retour

Niet tevreden?

Uw tevredenheid is onze hoogste prioriteit.
Indien u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 14 dagen retourneren.
We zullen het aankoopbedrag dan volledig crediteren.

Hoe gaat dit in zijn werking en wat zijn de regels?

Mag ik retourneren?

Ja, u kunt ten alle tijden het product retourneren.

Dutchposters.nl kan in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *
  • Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
  • Artikelen waarvan verpakking ontbreekt. (Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig) *

* Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt!

Onze producten kun je goed beoordelen terwijl het nog in de verpakking zit. Om het materiaal te voelen, mag je de verpakking van een dekbedovertrek of hoeslaken netjes openen. Zo kun je beoordelen hoe het materiaal aanvoelt. Het beddengoed kan zo gewoon in de verpakking blijven.

Stelregel is hier: “wat kan en mag ik in een fysieke winkel met het product doen?”.

Stelregel “wat kan ik in een fysieke winkel met het product doen” en wat mag je doen met het product in de bedenktijd?

In deze periode van 14 dagen mag je het product uitpakken en gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of je het wil houden. Een handige stelregel is bedenken wat je in de fysieke winkel met het product zou kunnen doen. In een fysieke winkel kun je geen koffie zetten met een koffieautomaat en geen wasje draaien in de machine. Ook kun je zogenaamde blister-verpakkingen van bijvoorbeeld batterijen niet openen. Maar je kunt wel een rondje lopen op je nieuwe schoenen of een jas passen.

Let op : Als je een product voor meer gebruikt dan noodzakelijk is om te beoordelen of je het wilt houden, dan levert dit waarschijnlijk een waardevermindering op. Dutchposters.nl mag deze kosten bij jou in rekening brengen. Dat is niet meer dan terecht. Tip: ga ook voorzichtig met de verpakking om en houd er rekening mee dat DutchPosters.nl het product weer kan verkopen.

Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Afzien van aankoop?

De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping.

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.

Let op: de retourkosten zijn wel voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Heb je gebruik gemaakt van een actie of een aanbieding en bijvoorbeeld een gratis product van ons ontvangen of maakt de bestelling deel uit van een combi deal, en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen.

Indien de gehele bestelling niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.

Waar kan ik mijn product retoureneren

Dutchposters.nl
Saiid Smale

Nieuwe Prinsengracht 39-2
1018 EG Amsterdam

  • Wij adviseren u om de retouren via PostNL te laten uitvoeren.
  • Wij zijn niet verantwoordelijk voor ontraceerbare retouren.
  • Het totaalbedrag + verzendkosten (exclusief retourkosten) worden z.s.m.(op werkdagen) teruggestort op uw rekening na ontvangst en beoordeling van de complete bestelling.
  • Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze bijvoorbeeld per mail: book@dutchposters.nl